Analyse en synthese
De analyse van het budget, het doelpubliek, de winkelruimte, het assortiment, de huisstijl en de marketing strategie staan centraal als uitgangspunt voor elke winkelinrichting. Het resultaat is een winkelinrichting die beantwoord aan de budgettaire en commerciële realiteit. Het esthetische staat in functie van het commerciële doel. De winkelinrichting vormt op die manier de juiste synthese van alle aspecten die uw zaak zo uniek maakt.
Samenwerking:
Door een intense samenwerking met gespecialiseerde bedrijven is de realisatie perfect en de afwerking nauwgezet.
Displays en systemen:
Door jarenlange ervaring in de retailsector als visual merchandiser en een doorgedreven kennis van winkelinrichtingsmaterialen, displays, systemen voor winkelirichting is een geslaagde inrichting gegarandeerd.
Winkelverlichting:
Winkelverlichting is een belangrijk element, niet enkel in sfeerschepping maar eveneens in productpresentatie en bedrijfslast. Ook voor de winkelverlichting kan ik perfect instaan, gezien mijn kwalificatie terzake.
Pashokjes:
Een heel belangrijk aspect in de verkoop zijn pashokjes. Voldoende ruim, difiuse verlichting, ventilatie, voldoende mogelijkheden om kledij te hangen en een comfortabele zitting om maar enkele puntjes aan te stippen.